Dark Light

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی گالری ساعت آس

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی ”ساعت آس“ و سفارش کالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می‌گردد.

خرید کالا از فروشگاه اینترنتی ”ساعت آس“ بر مبنای قوانین و آئین نامه‌های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد.

فروشگاه اینترنتی ساعت آس واسطه ای جهت ارائه محصولات شرکت‌های تولید‌کننده، واردکننده به مشتریان است. قیمت کالاهای ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ”ساعت آس“ همگی توسط تامین‌کنندگان آنها تعیین می‌گردد.

اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی ”ساعت آس“ از منابع زیر تامین می‌شود:

 اطلاعاتی که توسط تامین کننده کالا ارائه می‌شوند.

 اطلاعاتی که از سایت‌های معتبر خارجی ترجمه می‌شوند.

از اینرو فروشگاه اینترنتی ”ساعت آس“ هیچ مسوولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد می‌داند.

فروشگاه اینترنتی ”ساعت آس“ هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می‌تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می‌باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی‌پذیرد.

فروشگاه اینترنتی ساعت آس هیچ گونه مسئولیتی را در قبال محتویات سایتهایی که ارتباط به آنها به واسطه آگهی و یا لینک در ”گالری ساعت آس“ شکل می‌گیرد، پذیرا نیست.

فروشگاه اینترنتی ”ساعت آس“ به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری‌ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

کاربران متعهد هستند که در دسترسی به فروشگاه اینترنتی ”ساعت آس“ مقاصدی خارج از حوزه سفارش اینترنتی کالا را دنبال نکنند.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

مالکیت معنوی محتویات فروشگاه اینترنتی ”ساعت آس“ شامل قانون حق تکثیر شده و متعلق به فروشگاه اینترنتی ”ساعت آس“ می باشد.

فروش و تحویل سفارش

مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر سفارش دهنده در فروشگاه اینترنتی ”ساعت آس“ درج شده و فروشگاه اینترنتی ”ساعت آس“ به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا (از جمله هزینه‌های مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده هزینه‌های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات‌ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات ارزش بر افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه شده است. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می‌شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.

سفارش دهنده یا تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می‌نماید.